Wysokość bonusu na przedmiotach z lochów zależy od tego, kto ma niższy level. Jeśli atakujemy postacią o niższym poziomie, niż ma przeciwnik, to dostaniemy przedmiot z bonusami zależnymi od naszego poziomu. Jeśli to przeciwnik będzie miał niższy - będzie brany pod uwagę jego poziom.
Wysokość bonusu w zależności od tego, do ilu cech dodaje nam artefakt: - 1 cecha (szczęście) = 5 x poziom - 3 cechy (podstawowe) = 1,15-1,2 x poziom - 5 cech = poziom Wartości te mogą się wahać +/- kilka - tak jak w przypadku przedmiotów z misji lub w sklepiku.
|
Eksperyment przeprowadzony swego czasu, na podstawie którego został wyciągnięty wniosek z powyższego posta. Potwierdza się to zresztą nadal przy innych walkach, różnymi postaciami, na różnych serwerach :)
Dobiłem postacią do 60 lvl'a, zanim zacząłem robić lochy. I nadszedł czas na test ;]
Mój poziom / poziom przeciwnika / wysokość bonusu: (klik, aby zobaczyć screena) 60 / 10 / +7 do wszystkich 60 / 22 / +24 do trzech 60 / 46 / +53 do trzech 60 / 50 / +47 do wszystkich 60 / 54 / +57 do wszystkich 62 / 62 / +60 do wszystkich 63 / 68 / +60 do wszystkich 63 / 70 / +62 do wszystkich
Przy broniach maga (i zwiadowcy) jak wiadomo mamy 2-krotnie wyższy bonus, niż na reszcie przedmiotów, dlatego dla uproszczenia (lepszego zobrazowania) podzieliłem to po prostu na pół.
I jeszcze walki inną postacią.
Mój poziom / poziom przeciwnika / wysokość bonusu: 149 / 170 / +151 do wszystkich 148 / 178 / +151 do wszystkich 151 / 185 / +150 do wszystkich
Jak widać na początku wysokość bonusu rosła wraz z poziomem przeciwnika w lochach, przy moim stałym lvl'u. W momencie, kiedy przeciwnicy przewyższali mnie poziomem, a ja miałem cały czas podobny, wysokość tego bonusu już się nie zwiększała. Pomijam tu oczywiście naprawdę nieznaczne różnice, wynikające z losowości - tak samo jak w przypadku przedmiotów z misji lub sklepu.
Mamy więc tu analogiczną sytuację, jak w przypadku walk między postaciami i zdobywanym (traconym) wtedy złotem, gdzie max zależy również od tego, kto ma niższy poziom. Także jeśli komuś zależy na przedmiotach, a nie na jak najszybszym robieniu lochów (np. dla exp'a), to optymalnie jest robić te walki, kiedy mamy taki sam poziom, jak przeciwnik :)
|