Każda postać zaczyna z cechami o wartości 10. Dodatkowo wartość ta może być powiększona lub pomniejszona w zależności od wyboru profesji oraz rasy.
I. Profesje:
Wojownik: Siła: +7 Zręczność: +3 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: +5 Szczęście: 0
Zwiadowca: Siła: +1 Zręczność: +7 Inteligencja: +1 Wytrzymałość: +4 Szczęście: +2
Mag: Siła: 0 Zręczność: 0 Inteligencja: +8 Wytrzymałość: +2 Szczęście: +5
II. Rasy:
Człowiek: Siła: 0 Zręczność: 0 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: 0 Szczęście: 0
Elf: Siła: -1 Zręczność: +2 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: -1 Szczęście: 0
Krasnolud: Siła: 0 Zręczność: -2 Inteligencja: -1 Wytrzymałość: +2 Szczęście: +1
Gnom: Siła: -2 Zręczność: +3 Inteligencja: -1 Wytrzymałość: -1 Szczęście: +1
Ork: Siła: +1 Zręczność: 0 Inteligencja: -1 Wytrzymałość: 0 Szczęście: 0
Mroczny Elf: Siła: -2 Zręczność: +2 Inteligencja: +1 Wytrzymałość: -1 Szczęście: 0
Goblin: Siła: -2 Zręczność: +2 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: -1 Szczęście: +1
Demon: Siła: +3 Zręczność: -1 Inteligencja: 0 Wytrzymałość: +1 Szczęście: -3
Tworząc bohatera warto więc dobrać rasę tak, aby nie tylko fajnie wyglądać, ale także aby bonusy danej rasy odpowiadały w miarę bonusom naszej profesji ;)
|